Moduli sistema JAPET VIKING su formirani po principu logičkih poslovnih cjelina. Kako bi se osobi koja obavlja određene poslovne zadatke omogućilo da ima “svoj” modul. Uposlenici imaju pristup samo modulima koji su im potrebni za obavljanje njihovih zadataka. Svi moduli su uvezani i međusobno razmjenjuju podatke. Za svaki podatak i izvršenu operaciju se zna osoba i datum evidentiranja. Podržan je princip podjele kompanije na organizacione dijelove i prava pristupa samo podacima poslovne jedinice kojoj uposlenik pripada.
Blagajna obuhvata obradu dokumenta naplate i isplate koje se odvijaju putem blagajničkog dnevnika.
- Više vrsta blagajni (KM, EURO, bonovi ..)
- Tipovi promjene u blagajni
- Blagajnički dnevnik sa stavkama blagajne za poslovne partnere i poslovnu jedinicu
- Naplata izlaznih računa kroz blagajnu
- Štampa naloga blagajne
- Štampa deviznog naloga blagajne
- Štampa ulaza i izlaza (naplata i isplata)
- Izvještaji kartice blagajne po tipu i zbirno
- Izvještaji zbirni pregledi blagajne
- Mogućnost evidentiranja stavke blagajne sa artiklom i količinom sa izvještajima
- Automatski prenos blagajne u glavnu knjigu
Modul FINANSIJSKA OPERATIVA obuhvata formiranje izlaznih faktura, štampu, fiskalizaciju izlaznih faktura, evidentiranje uplata, za izlazne fakture kao i evidentiranje ulaznih faktura i njihovih uplata
- Izlazne fakture (KIF) i plaćanja, automatski raspored uplata KIF-a
- Štampa računa i štampa fiskalnih računa
- Slanje faktura putem e-maila
- KIF avansi, KIF knjižne obavijesti
- Preko 60 predefinisanih izvještaja za izlazne fakture (KIF) (kartice, stanja, otvorene stavke)
- Tužbe
- Ulazne fakture (KUF) i plaćanja KUF-a, automatski raspored uplata KUF-a
- Knjižne obavijesti KUF
- Preko 40 predefinisanih izvještaja za KUF-ove (kartice, stanja, otvorene stvke)
-
- Elektronski dokumenti (WORD,EXCEL, PDF, skenirani…) pridruženi dokumentima koje ste formirali
- Import podataka iz EXCEL formata za brzi prelazak na JAPET informacioni system (partneri, kontni plan, artikli, nalozi glavne knjige, KIF-ovi, KUF-ovi…)
- IOS (izvodi otvorenih stavki) – formiranje i obrada
- Opomene kupcima – formiranje i obrada
- Ugovori i automatsko fakturisanje po ugovorima
- Štampa virmana za odobrena plaćanja ulaznih faktura, formiranje naloga ka bankama za elektronska plaćanja
- Preko 100 predefinisanih izvještaja za kompletnu sliku poslovanja. Izvještaje štampajte ili exportujte u neki od ponuđenih formata (WORD,EXCEL,CSV,…)
Robno-materijalno knjigovodstvo obuhvata obradu dokumenata skladišta veleprodaje i materijalnog knjigovodstva. Obrađujete samo ulazne i izlazne dokumente, a dokumenti za glavnu knjigu se generišu automatski. Automatsko formiranje faktura za izlazne dokumente
Ulazni dokumenti
- Obrada ulaznih dokumenata od vanjskih dobavljača i poslovnih jedinica Vaše kompanije
- Proizvoljan broj vrsta ulaznih dokumenata i skladišta
- Automatski obračun zavisnih troškova na ulaznim dokumentima
- Automatski formiranje ulaza od narudžbe dobavljaču
- Automatsko formiranje ulaza od radnog naloga proizvodnje
- Uvoz ulaza iz EXCEL formata od dobavljača
- Automatsko formiranje etiketa i deklaracija od ulaznog dokumenta
- Automatski prijem ulaznog dokumenta iz skladišnog knjigovodstva
- Zaduženje artikla po serijskim brojevima
- Zaduženje artikala po serijama proizvodnje i/ili veličinama i bojama
- Distribucija u sektore u skladištu
Izlazni dokumenti
- Obrada izlaznih dokumenata ka poslovnim partnerima i poslovnim jedinicama Vaše kompanije
- Proizvoljan broj vrsta izlaznih dokumenata
- Izlazni dokumenti po objektima kupca
- Cjenovnici i cjenovne politike za kupca, grupu kupaca, grupu artikala, tenderske cijene …
- Formiranje izlaznog dokumenta od narudžbe kupca
- Formiranje izlaznog dokumenta od paketa artikala
- Automatski prijem izlaznog dokumenta iz skladišnog knjigovodstva
- Razduženje artikala po serijskim brojevima
- Razduženje artikala po serijama proizvodnje i/ili veličinama i bojama
- Formiranje faktura za izlazne dokumente i smještaj u KIF
- Izgled fakture prema specifikaciji korisnika, devizne fakture
- Dekadne fakture, više izlaznih dokumenata na jednu fakturu
- Štampa fiskalnih računa, podržani fiskalni uređaji svih vodećih proizvođača
- Automatski prenos izlaznog dokumenta u ulazni dokument maloprodajnog objekta
- Međuskladišnice za transfer roba unutar kompanije
- Automatski prijem međuskladišnice iz skladišnog knjigovodstva
- Automatski transfer podataka ka glavnoj knjizi iz ulaznih, izlaznih I dokumenata međuskladišnica
- Inventura, automatsko formiranje viška i manjka
- Automatsko formiranje početnog stanja nove godine na osnovu inventure ili stanja skladišta
- Posebni modul za inventuru ANDROID uređajima (telefon, tablet)
- Nivelacije prodajnih i nabavnih cijena
Matični podaci
- Artikli sa slikama, velikim opisima, grupe podgrupe i subgrupe artikala
- Dodatni podaci za artikle (serije, veličine,boje..)
- BAR kodovi
- Proizvoljan broj skladišta
- Podjela skladišta na sektore i smještaj roba u sektore
- Korisnički definisane šeme za prenos ka glavnoj knjizi
- Preko 40 drugih matičnih podataka
- Detalno razrađena cjenovna politika za partnera, rabatne grupe, objekte, article, grupe partnera …
- Minimalne i maksimalne količine na skladištu
- Uvoz artikala, BAR kodova, cjenovnika, partnera iz EXCEL formata
- Pridruživanje elektronskih dokumenta (WORD,EXCEL, PDF, skenirani…) svakom od dokumenata programa (ulaz, izlaz, međuskladišnica, uvoz…)
- Export svih podataka u EXCEL format
- Analiza prodaje po artikima, grupama, parternima, komercijalistima, tabelarni prikazi, grafikoni prodaje
- Ročnost zaliha
- Preko 100 izvještaja za nadzor i upravljanje
- Prava pristupa podacima prema organizacionoj pripadnosti (korisnici sistema vide samo “svoje” podatke, za svoju organizacionu jedinicu-skladište)
- Pravo unosa, izmjene i brisanja za svaki podatak i svakog korisnika
- Ulazi u prodavnicu po maloprodajnim cijenama
- Izlazi iz prodavnice
- Nivelacija maloprodajnih cijena
- Trgovačka knjiga
- Inventura sa formiranjem dokumenata viška i manjka
- Inventurne liste
- Minimalne i maksimalne količine u prodavnici
- Sprega sa POS kasom
- Izvještaji prometa i stanja, analiza prodaje
- Formiranje i štampa etiketa i naljepnica
- Automatski prenos ka glavnoj knjizi prema definisanim shemama
- Povezanost sa modulom za razmjenu podataka sa eksternim prodavnicama
Obračun plaća uposlenika za sve načine obračuna plaće i potrebnim izvještajima
- Fleksibilni obračuni plaće sa korisnički definisanim načinom obračuna
- Korisnički definisane vrste zarada
- Podaci o radnicima, doprinosima, obustavama
- Automatski upis zarada radnicima – olakšan unos mjesečnih satnica
- Obračuni zarada, doprinosa i obustava
- Dozvoljeno ponavljanje obračuna plaće i više obračuna u jednom mjesecu
- Svi propisani obrasci i mnogi drugi izvještaji
- Podržani svi načina obračuna (preračun neto-bruto) zarada
- Automatski upis sati za svaki mjesec, upis obustava svim radnicima. Isplatni listovi, specifikacija, rekapitulacija
- Nalozi za plaću i obustave ka bankama u elektronskom obliku
- Veza sa glavnom knjigom
- GIP i MIP obrasci
Ovaj modul je alat koji omogućava komercijalistima potpuno transparentno praćenje datih ponuda, prihvaćenih i neprihvaćenih stavki, praćenje kontakata sa kupcima, evidentiranje svih elementa dogovora kao i izradu kompletne dokumentacije i nadzor nad isporukom.
- Ponude kupcima sa ugrađenim cjenovnim politikama (cjenovnici, cijene za partnere, grupe partnera, grupe artikala, tenderske cijene, devizne cijene …)
- Štampa ponude u dogovorenom formatu. Dodatno pojasnite artikle svojim kupcima prikazom slika i velikih opisa uz artikle na ponudama
- Slanje ponude na e-mail
- Ponude u devizama
- Narudžbe (nalozi za isporuku) kupaca i vlastitih poslovnih jedinica
- Automatsko formiranje narudžbe od ponude
- Rezervacija artikala na skladištu
- Automatsko praćenje isporuke za ispostavljene narudžbe
- Potpuno transparentno stanje isporuka uz laku identifikaciju eventualnih zastoja
- Izbjegnite nesporazume kroz pridruživanje proizvoljnog dokumenta (WORD,EXCEL, PDF, skenirani, slika…) ponudama i narudžbama
- Formiranje ponuda i narudžbi na osnovu postojećih dokumenata
- Isporuke po projektima (ugovorima)
- Automatsko praćenje ugovora sa kupcima
- Automatsko upisivanje paketa artikala na ponudu i narudžbu
- Automatska veza sa robno-materijalnim knjigovodstvom
- Kontakti sa kupcima, veza sa transportnom službom
- Reklamacije
- Narudžbe u maloprodaji
Ukoliko imate više organizacionih jedinica koje primaju narudžbe, moguće je postaviti da organizaciona jedinica vidi i obrađuje samo “svoje” narudžbe.
Ovim modulom nabavna služba i menadžment preduzeća stiču transparentan uvid u cjelokupan tok narudžbi dobavljačima od podnošenja zahtjeva za nabavku narudžbe robe od dobavljača do izvršenja isporuke uz kontrolu količina i rokova.
Narudžbi koja se izdaje dobavljaču može prethoditi zahtjev za nabavku koji izdaje ovlaštena osoba unutar Vaše kompanije. Takav zahtjev se odobrava i tek potom prelazi u sljedeću fazu.
- Zahtjev za nabavku
- Formiranje narudžbe dobavljaču od zahtjeva za nabavku
- Narudžba dobavljaču sa svim potrebnim elementima: kataloškim brojem, dogovorenom cijenom, opisima i eventualno slikama
- Automatsko formiranje zahtjeva za nabavku na osnovu prodaje i stanja skladišta
- Automatsko formiranje narudžbe na osnovu prodaje i stanja skladišta
- Štampa narudžbe dobavljaču u dogovorenom formatu
- Slanje narudžbe e-mailom
- Sva komunikacija između osobe koja je trebovala određeni artikal i osobe koja ga dobavlja se vrši kroz ovaj modul bez potrebe za korištenjem e-maila.
- Upiti vezani za isporuku su dio ovog modula
- Automatizovano praćenje isporuke sa povratnom informacijom
- Ugovori sa dobavljačima, praćenje stanja ugovora
- Proces je transparentan – za sve korake u ovom važnom procesu je jasno ko i kada ih je izveo, uz brzu identifikaciju problema u procesu nabavke
- Svaka služba koja vrši naručivanje vidi samo “svoje” narudžbe
- Izbjegnite nesporazume kroz pridruživanje proizvoljnog dokumenta (WORD,EXCEL, PDF, skenirani, slika…) narudžbama
- Automatska veza sa modulom skladišno knjigovodstvo
- Automatska veza sa modulom robno-materijalno knjigovodstvo.
Proces proizvodnje je maksimalno pojednostavljen, a ipak pod punom kontrolom. Sastavnice proizvoda definišu upotrebu materijala, radne snage i energije. Svi ostali procesi u proizvodnji se potom automatizuju na osnovu sastavnice
- Sastavnice (recepture) proizvoda (normativ materijala)
- Mogućnost više varijanti sastavnice za isti proizvod
- Normativ radne snage i energije
- Radni nalozi bez mogućnosti izmjene materijala (očuvanje recepture)
- Radni nalozi sa mogućnošću izmjene materijala iz sastavnice (recepture)
- Radni nalozi bez sastavnice
- Mogućnost podjele radnog naloga na podnaloge
- Stvarno utrošeni materijal, rad i energija
- Dnevnik rada
- Automatski prijenos gotovih proizvoda u skladište i razduženje utrošenog materijala
- Više načina formiranja proizvođačke cijene gotovog proizvoda
- Proizvodnja u toku
- Komunikacija sa zahtjevima za proizvodnju
- Rad svakog od radnika
- Težine gotovih proizvoda
- Škart, zastoji, neusaglašeni kvalitet materijala i gotovih proizvoda
- Automatska zamjena materijala u radnom nalogu
- Koeficijenti za obračun cijene koštanja gotovog proizvoda
- Pridruživanje elektronskih dokumenta (WORD,EXCEL, PDF, slika…) sastavnicama, radnim nalozima I škartu
Kasa u maloprodaji.
- Prodaja putem BAR CODE-a ili korištenjem TOUCH ekrana.
- Popusti po kategorijama
- Stanje prodavnice
- Rezervacije
- Prodaja sa serijom
- Izvještaji o prodaji
- Prenos podataka ka glavnoj knjizi
- Podržani su fiskalni uređaji svih vodećih dobavljača.
Dodatnim modulom možemo uspostaviti automatizovane transfere podataka iz centrale ka prodavnici i iz prodavnice ka centrali .
Skladišno knjigovodstvo omogućava vođenje skladišta bez cijena. Omogućava ažurno praćenje kretanja robe i materijala i u slučajevima kada ne postoji validna dokumentacija sa cijenama. Takođe, omogućava adekvatnu podjelu rada u kompaniji: skladištar posjeduje “svoj” alat za praćenje roba, bez uplitanja u poslove robnog knjigovođe.
- Ulazni dokumenti (proizvoljan broj vrsta)
- Izlazini dokumenti iz skladišta (proizvoljan broj vrsta)
- Međuskladišnice – automatsko razduženje predajnog i zaduženje prijemnog skladišta
- Mogućnost evidentiranja ulaza i izlaza po serijama proizvodnje i/ili veličinama i bojama
- Izvještaji stanja artikala , kartice artikala, zbirni prometi, stanje na dan
- Lokacije smještaja artikala u skladištima
- Pridruživanje elektronskih dokumenta (WORD,EXCEL, PDF, skenirani…) ulazima i izlazima
- Inventura, automatsko formiranje viška i manjka
- Veza sa ugovorima
- Automatska veza sa robnim knjigovodstvom
- Automatska veza sa narudžbama kupaca i narudžbama dobavljača
- Matični podaci: artikli, grupe, podgrupe i subgrupe, skladišta, partneri, MIN/MAX količine, podjela skladišta na sektore
- Dokumenti grupisani po vrstama dokumenata
- Prihvat proizvoljne vrste dokumenata (WORD, EXCEL, PDF, slike, AUTOCAD, film,…)
- Dokumenti povezani sa ostalim elementima JAPET informacionog sistema (ulazne fakture, uvoz, artikli, partneri, ugovori, ponude dobavljača …)
- Skeniranje dokumenata
- Blokiranje daljih izmjena dokumenata
- Dokumentovane sve obrade i pristupi dokumentima
- Laki pronalazak dokumenta putem filtara, meta podataka, ključnih riječi
- Prava pristupa dokumentima
- Lokacije smještaja fizičkog dokumenta (papirne verzije)
- Ovjere dokumenata
- Zadaci (obaveze) uposlenika, obavještavanje na e-mail o obavezama
- Zadaci grupisani po vrstama
- Nosioci zadataka
- Laka pretraga zadataka i toka dodjele zadataka
- Rokovi – danas, sutra, sedmica, mjesec
- Import projekta iz EXCEL dokumenta u JAPET Projekat
- Pridruženje akcije svakoj stavci projekta
- Automatski upis u projekat materijala, rada i opreme na osnovu normativa
- Automatski i ručni obračun cijene koštanja i cijene za kupca na osnovu predefinisanih parametara za svaki projekat
- Štampa ponude za klijenta i internih dokumenata
- Pridruženje proizvoljnog broja dokumenata projektu i svakoj akciji u projektu (projekat, upute, skice, slike, zapisnici, ponude, ugovori sa kooperantima …)
- Dinamički plan
- Odstupanja i izmjene planiranih materijala, rada i opreme
- Kooperanti i akcije koje koje izvode u projektu sa budžetima
- Budžet akcija u projektu
- Izmjena projekta i akcija u projektu
- Stanje završenosti svake od akcija, utrošci materijala, rada i korištenje opreme u odnosu na plan projekta, odstupanje cijena od planiranih
- Povezanost projekta sa stanjem zaliha materijala. Automatsko razduženje utrošenih materijala
- Formiranje podplanova za organizovanje radova na osnovu dinamičkog plana. Uvid u potrebne materijale, radnu snagu i opremu za planirane radove u periodu.
- Uporedba planiranih i izvršenih akcija, utrošenih materijala, korištenja radne snage i opreme za formirane planove
- Količina i vrijednost izvršenih akcija i utrošenih resursa u periodu
- Automatsko formiranje građevinske situacije za period, sa mogućnošću izmjene
- Podjela projekta na dijelove koje rade organizacione jedinice preduzeća sa izvještajima o izvršenju
- Formiranje zadataka za učesnike projekta
- Slanje e-mailova učesnicima u projektu
- Automatsko formiranje trebovanja za gradilište
- Akcije po grupama akcija
- Blokada akcija u cilju sprečavanja izmjena
- Radnici i brigade radnika
- Upis procedure rada u projekat
- Grupisanje projekata po vrstama
Fleksibilini obračun autorskih honorara i ugovora o djelu sa svim propisanim izvještajima
UGOVORI O DJELU, AUTORSKI HONORARI I DRUGA PRIMANJA
- Evidentiranje šifarnika osoba za koje se vrši isplata
- Svaka isplata pripada određenoj predefiniranoj vrsti isplata (vijećnici, ugovori od djelu , autorski ugovori, komisije, volonteri). Ovo strukturiranje služi za kasniju lakšu analizu
- Svaka vrsta isplate ima mogućnost prenosa u glavnu knjigu prema definisanoj shemi
- Kreiranje xml dokumenata za import u poresku upravu ( AUG -1031, ASD-1032)
- Mogućnost spašavanja isplata koje se ponavljaju u predloške koji se mogu iskoristiti za buduće isplate (kopiranje naloga)
- Kreiranje platnih naloga prema bankama
- Stalna sredstva grupisana putem artikala
- Nalozi za obradu poslovnih promjena – nabavka, otpis, promjena poslovne jedinice i lokacije, uvećanje i umanjenje vrijednosti…
- Kartice i stanja stalnih sredstava
- Obračun amortizacije za proizvoljan vremenski period
- Izvještaji koji daju preglede obračunate amortizacije bez potrebe upisa obračuna na karticu stalnog sredstva
- Upis obračuna amortizacije na kartice stalnih sredstava
- Prenos obračuna amortizacije u glavnu knjigu
- Obračun revalorizacije
- Stalna sredstva koja se sastoje od više stalnih sredstava
- Inventura stalnih sredstava
- Povezanost sa modulom za inventuru putem prenosnih uređaja
- Radni nalozi sa izvršenim operacijama, radom i ugrađenim materijalom
- Slanje radnih naloga uposlenicima e-mailom
- Prijave kvarova
- Automatsko formiranje radnog naloga za prijavu kvara
- Plan rada
- Formiranje radnog naloga za plan rada
- Automatsko razduženje materijala sa skladišta, veza sa materijalnim knjigovodstvom
- Podjela radnih naloga na podnaloge
- Fakturisanje radnih naloga, formirajne izlaznih faktura
- Automatsko razduženje skladišta za utrošeni material
- Serijski brojevi ugrađene opreme i pretraga po serijskim brojevima
- Garancije
- Kompletna istorija izvršenih operacija , rada i materijala za objekte partnera
Blagajna obuhvata obradu dokumenta naplate i isplate koje se odvijaju putem blagajničkog dnevnika.
- Više vrsta blagajni (KM, EURO, bonovi ..)
- Tipovi promjene u blagajni
- Blagajnički dnevnik sa stavkama blagajne za poslovne partnere i poslovnu jedinicu
- Naplata izlaznih računa kroz blagajnu
- Štampa naloga blagajne
- Štampa deviznog naloga blagajne
- Štampa ulaza i izlaza (naplata i isplata)
- Izvještaji kartice blagajne po tipu i zbirno
- Izvještaji zbirni pregledi blagajne
- Mogućnost evidentiranja stavke blagajne sa artiklom i količinom sa izvještajima
- Automatski prenos blagajne u glavnu knjigu
- Svi podaci o radniku vaše kompanije (preko 180 podataka)
- Obrada dokumenta koji govore o promjenama statusa radnika (prijem u radni odnos, raskid, promjena radnog mjesta ili poslovne jedinice…)
- Štampa rješenja o prijemu i raskidu radnog odnosa
- Plan godišnjih odmora
- Evidencija godišnjih odmora sa štampom rješenja
- Dokumentovane sve promjene podataka radnika
- Prethodni staž
- Obračun staža
- Sistematizacija radnih mjesta i automatski prikaz popunjenosti
- Potvrde radnicima sa štampom
- Stanje radnika na zadati dan
- Završene škole
- Specijalistička znanja, zvanja, specijalizacije, ocjene, nagrade, kazne
- Automatska veza sa modulom za obradu plaća
- Izvještaji
Za kompanije i općine koje izdaju veći broj poslovnih prostora.
- Evidencija poslovnih prostora koji se izdaju
- Ugovori sa korisnicima
- Mjesečno fakturisanje
- Automatizovani prenos faktura ka glavnoj knjizi i KIF
• Recepcijsko poslovanje
• Predrezervacije soba
• Rezervacije soba
• Grafički pratite zauzetost svojih kapaciteta
• Rad sa grupama gostiju
• Blokade soba – pojedinačne i automatske
• Automatska zaduženja gostiju
• Žurnal
• Rezervacije dodatnih sadržaja u hotelu (SALE i slično)
• Izdavanje računa
• Izdavanje fiskalnih računa
• Preseljenje gostiju
• Automatska veza sa finansijama
• Različiti cjenovnici
• Svi podaci o gostima
• Sobe van upotrebe, očišćene/neočišćene sobe
• Uz sve podatke pridružite dokumente proizvoljnog formata – WORD, EXCEL, PDF …
• Komunikacija između uposlenika
• Prijave kvarova
• Veza sa POS kasom i zaduženje gostiju
• Dokumentovana svaka operacija sa imenom izvršioca, datumom i vremenom
• Prava pristupa za korisnika dijelovima sistema
• Veliki broj izvještaja za analizu poslovanja i još mnogo drugih mogućnosti
Bilo da se bavite transportom roba, javnim prevozom putnika ili Vaša komanija ima internu flotu vozila za transport materijala i radnika, upravljanje troškovima vozila, zakonske obaveze i održavanje vozila predstavljaju svakodnevni izazov
Izbjegnite kazne automatizovanim kontrolama
Podaci i obaveze
• Svi podaci vozila (preko 120 podataka) i vozača (preko 40 podataka)
• Putni nalozi – samo vozila i vozači koji zadovoljavaju postavljene uslove mogu krenuti na put
• Automatski nadzor obaveza vozila i vozača
• Automatko evidentiranje obaveza vozila i vozača
• Predlošci za evidentiranje obaveza vozila i vozača
• Potvrde o radu vozača
Održavanje
• Servisni nalozi sa ugrađenim dijelovima, cijenama i mehaničarima koji su obavljali operacije
• Prijava kvara
• Inspekcija vozila od strane vozača, pogonska spremnost, vozila van eksploatacije
• Podaci o gumama, montaži/demontaži i kontroli guma
Troškovi
• Troškovi po vrstama za svaki putni i servisni nalog
• Cijena kilometra vozila
• Plan troškova, i opšti troškovi
• Zahtjevi za nabavku dijelova
Ostale obrade
• Nalog za službeni put sa akontacijama, troškovima i dnevnicama
• Evidencija nezgoda sa kompletnom foto dokumentacijom
• Plan rada
• Radni nalozi
• Pošiljke
• Akumulatori i ostala oprema
• Zahtjevi za nabavku dijelova
• Zahtjevi za transport
• Import podataka iz drugih sistema preko EXCEL tabela
STATUS FLOTE Vas obavještava o kompletnom stanju flote : steknite uvid u stanje i dnevne izvršene operacije u roku od 5 minuta, čak i ako Vaša flota broji preko 100 vozila, a za svaki podatak koji Vam nije jasan postoji mogućnost “dril down” gdje za željeni podatak dobijate dodatne informacije samo jednim klikom miša
Veliki broj izvještaja: 60 izvještaja i grafikona samo na temu troškova uz mnogo drugih izvještaja.
A za kompanije sa složenom organizacionom strukturom
• Prava pristupa podacima prema organizacionoj pripadnosti (korisnici sistema vide samo “svoje”podatke)
• Pravo unosa, izmjene i brisanja za svaki podatak i svakog korisnika
Uskoro.
- Automatizovani prenos knjigovodstvenog stanja stalnih sredstava na ANDROID uređaj (najčešće mobitel ili tablet)
- Popis uz pomoć BAR CODE čitača ili ručnim unosom šifre
- Pregled stalnih sredstava koje se trebaju nalaziti na određenoj lokaciji
- Prijedlog za otpis
- Automatskia sinhronizacija popisanih stalnih sredstava sa podacima u centrali kompanije
Uskoro!
Zakonska je obaveza evidentiranje rada uposlenika kompanije.
Ovu obavezu smo olakšali kroz transparentnu evidenciju uvezanu sa modulom plaće.
- Zakonom propisani izvještaji